Međunarodni dan zaštite močvara i močvarnih staništa

Posted: 10 veljače, 2019 by dusakovacevic in Školski događaji

Tema ovogodišnjeg dana je „Vlažna staništa ublažavaju prirodne katastrofe“.

Međunarodni dan zaštite močvara i močvarnih staništa obilježava se 2. veljače u svim državama svijeta. Na taj dan 1971. godine u iranskom gradu Ramsaru donesena je Konvencija o zaštiti vlažnih staništa, koju je do danas potpisalo više od 159 zemalja, među kojima i Hrvatska.

Prezentacija Kopački rit( Klikom na poveznicu možete vidjeti prezentaciju koju smo vam opisali u sljedećem tekstu)


Dobar  dan svima!

Čast nam je danas biti ovdje u Parku prirode Kopački rit, povodom  2. veljače- Dana vlažnih staništa.

Možemo reći da je ovaj posjet učenika 6. razreda, iz godine u godinu, polako prešao u tradiciju.

Kako su vlažna staništa sve više ugrožena zbog klimatskih promjena, a obitavališta su mnogobrojnih i raznovrsnih životinja, željeli bismo kroz likovne radove učenika OŠ Bilje poslati poruku:

DJELUJMO  SADA, DA SUTRA NE BUDE KASNO!

  1. Osim klimatskih promjena opstanak naših životinja ugrožavaju i neke čovjekove aktivnosti. Tako već na 1. slajdu možete vidjeti da neke životinje stradavaju zbog lova i krivolova s obzirom da čovjek od njih ima nekakvu korist.
  2. Učenici su likovne radove izrađivali u različitim tehnikama. Ovdje možete vidjeti kako su teksture i
  3. strukture poput dlake, perja dočarali tehnikom tuša.
  4. Plakati koji govore o problemima koje životinje imaju
  5. zbog zagađivanja vode, izlovljavanja zbog krzna,
  6. trofeja, uništavanja staništa sječom šuma, izrađeni su
  7. kolaž papirom. Na slajdovima možete pratiti tijek nastanka tih radova.
  8. Znakovit je plakat koji prikazuje pješčani sat u kojem, umjesto pijeska u vremenu koje CURI, polako nestaju pojedine životinje i njihove vrste. Plakat potiče na što bitnije djelovanje čovjeka kako bi se ta negativna događanja zaustavila.

Jeleni se, kako vidite, odstreljuju zbog skupocjenih rogova kao lovačkog trofeja.

Žabice, daždevnjaci, vodenjaci, rakovi, ptice,

  1. SVI traže POMOĆ (S.O.S.) čaplja je prikazana sa suzom u oku.
  2. Neki radovi su rađeni u tehnici akvarela i uljnih pastela.
  3. U tehnici tempere-toplo-hladnog kontrasta prikazani su  jeleni, vodomar,
  4. barska žabica.
  5. Učenici su neke životinje izrađivali tako da su
  6. pokazali odnos mase i prostora, koristeći
  7. se žicom i alu-folijom.
  8. Ovako izgledaju
  9. gotovi radovi.
  10. Kako bi radove na satu likovne kulture, maštovitost,
  11. kreativnost i domišljatost učenika mogla popratiti
  12. cijela škola, oni se izlažu na panoe u holu naše škole. Mnogi radovi se natječu i na različitim natječajima na koje se škola prijavljuje.

HVALA  NA PAŽNJI!

Ovaj vrtuljak zahtijeva JavaScript

 

Komentiraj